söndag 18 januari 2009

when in England do as the romans

blev ett av ledorden för resan som för övrigt blev mycket angenäm på min ära. Inte allt gick åt helvete i livet när föräldrarna skiljde sig så att säga. Mycket fin bonussläkt har jag fått! Go go dom!

Dock blev jag som jag misstänkte sjukelisjuk, smittad av den Zarah men jag har tagit mig igenom två arbetsnätter nu, gambatte mig!

Inatt efter jobbet sov jag hos fadern som för tillfället lagar mat åt undertecknad och sen ska vi på bio och se Gomorra. Nu innan bion ska jag plugga på lite mer hiragana för att jag efteråt ska kunna pallra mig hem till modern och festa på sista avsnittet av Chobittsu. Hur i hela världen ska det gå för Chi och Hideki?! Hö..hö..

Imorgon blir det mycket jobb med några av världens härligaste barn och bokandet av biljett till Norrbotten för att hälsa på gamfolket och några inte lika gamla morbröder som residerar där innan man drar iväg på en såndär långkörare som Japan blir. Det är inte nådigt vad mycket jag har att se fram emot!

Simma lugnt folkisar
M

Inga kommentarer: