torsdag 8 januari 2009

packat och klart.

Otippat nog grabbar så har den episka My just precis packat klart inför resan som hon ska företa sig om 6 och en halv timma.. Jag är kass. Något som jag fick bekräftat från diverse håll idag och speciellt på kvällen. Men de flesta kritikerna (mig inräknat), inte alla dock, har rätt om mig och det ligger på mig att bli en bättre människa, suck it up och göra nått åt saken. Så sagt och snart gjort.

Ledordet för mitt liv framöver blir onekligen zenryokuwotsukusu [tsenryukwotsukus] som betyder att jag ska göra mitt bästa! Trots min egen kasshet så är peppen hög inför resan! Go go Britannia!
(all hail Britannia)

Nu blir det lite mer kasshet i form av femte avsnittet av Chobittsu och lite Tropicana Sanguinello-juice.

Lev väl och simma lungt folkisar!

M

Inga kommentarer: