tisdag 6 januari 2009

gammalt och förlegat.

På min förra resa till det fantastiska Storbritanninen fick jag en fin bok "Japanese for busy people". Den är helt uppenbart utdaterad sen ett tag tillbaka eftersom att min vän Yoshi fnissar lite åt det ålderdomliga språket.. ^^ Satte nu har jag lagt ner att träna helt från den, tar bara lite godbitar som jag blivit tipsad om (hade dock varit kul att komma dit och snacka helt sjukt kefft och som nån av mina vänner la till så skulle det vara typiskt mig att lägga till utdaterade ord för att det är jag.. så man får väl se =D).

På fredag bär det av till den Brittanien igen, peppen är hög! Go go England lix! Kommer träffa lite vänner och familjen och så bor man fint och glatt hos cus' Leo med Zarah och lever låda.



För vidare glada nyheter avhandlas att snön har kommit till Hammarbybacken och att jag ska åka snowboard något jag trodde jag inte skulle få göra på ett jävla tag! Undertecknad skuttar lite av glädje trots bristande kvalität och rolighetsfaktor på den backe..

M

Inga kommentarer: