fredag 12 december 2008

done and done

Wäwäwää, tredje sena natten ikväll på mitt nya jobb. Jag trivs i och för sig otroligt bra, så det gör mig inte så mycket att det blir sent, får se hur det känns i mars att jobba natt och helg varje vecka.. Numera jobbar jag på K Karaoke, en karaokekrog som är inspirerad från Japans sätt att köra karaoke med olika rum för sällskap istället för en scen, Nordens kanske första.

Sista kompletteringen (hoppas jag) till KICL är inskickad och ansökan om studielån och bidrag är skickat till det goda CSN. Att jobba där jag gör känns som ett steg närmare Japan och en ännu lite närmare inblick i livet där, chefens mamma är japan och han själv har bott i Japan i två år så en del matnyttiga tips kommer fram.

Nu är det snart dags för sängen först Blackadder!

Inga kommentarer: