måndag 8 december 2008

days gone bye

Josefine (inte helt otippat att det var just hon) den goda samariten hjälpte mig att skaffa den här bloggen. Hon kom också med tipset om att jag borde ha ett bildspel med bilder jag tar när jag är i Japan.
Eftersom att jag är för ivrig med att vänta på det så bestämde jag mig för att lägga upp ett redan nu. Medan jag satt och kollade igenom alla mina bilder, alla gånger jag kollar igenom mina bilder egentligen, så tänker jag på flydda dagar och allt kul jag har gjort. För helt seriös har jag haft ett riktigt bra liv om man ser i retrospekt.

Det var inte bara jag som gjorde mitt liv hitintills helt sjukt bra så det jag tänkte göra med detta inlägg är att lyfta på hatten, buga och bocka, till alla som varit en del av att se till att jag älskar livet. Därav bildspelet, det är en potpuri av underbara saker, människor och minnen, många är inte med men för det inte någon stans glömda. Kommer ni ihåg?

Tack. <3



A friend of mine, Josefine, gave me some tips at my start line of this blogging thing, I should have a slide show with pictures that I take in Japan. I'm way to eager for that so I decided to do one now. Upon deciding which pictures to add I browsed through my photos and as I always do when looking of pictures of days gone bye I feel happy. I've led a great live so far and for that I am thankful.

It hasn't been me alone who has made my life what it has been til' today, so what I'm doing with this blog post is praising all those who has been a part of making me love life. Hence the slide show, it's a mash with things, people and memory's from days already gone but dearly beloved. Some are not in it but that doesn't mean that their forgotten. Do you remember?

Thank you. <3

Inga kommentarer: